Oczywiście, ale taki producent jak Panzerwagen musi liczyć się z tym, że część klientów uwierzy w ich marketingowe kłamstwa, mówiące o tym, że silniki poddane downsizingowi, zastępują stare większe bez turbo i nie wymagają specjalnie więszej troski ze strony użytkownika
Zamieszczone przez szkoda
ręczny chyba zawsze, a zwłaszcza przed P
Zdarzyło mi się zaciągnąć ręczny na P ... chyba ze 2 razy. Górka nie górka, jak mam P i auto się nie stacza, to ... idę sobie
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Zdarzyło mi się zaciągnąć ręczny na P ... chyba ze 2 razy. Górka nie górka, jak mam P i auto się nie stacza, to ... idę sobie
i w ten sposób cały samochód wisi na samej skrzyni, nie radzę, bo może się zablokuje na dobre
[ Dodano: Pią 13 Sie, 10 16:54 ]
Zamieszczone przez Morgoth
Oczywiście, ale taki producent jak Panzerwagen musi liczyć się z tym, że część klientów uwierzy w ich marketingowe kłamstwa, mówiące o tym, że silniki poddane downsizingowi, zastępują stare większe bez turbo i nie wymagają specjalnie więszej troski ze strony użytkownika
mam wrażenie, że producent ma to głęboko w tyle
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
w ten sposób cały samochód wisi na samej skrzyni, nie radzę, bo może się zablokuje na dobre
Po to jest DSG i tryb P ... oraz ubezpieczenie, jak się na coś stoczy.
A na serio ... martwicie mnie koledzy :?
Zamieszczone przez tomek
poczytaj instrukcję i ten wątek
Wyznaję zasadę, że instrukcję czyta się tylko i wyłącznie kiedy zawiodą wszelkie inne próby i poszukiwania
Poczytam, poczytam ... może stąd biorą się te grzechoczące dźwięki zaraz po odpaleniu auta (jakby młynek do kawy mielił metalowe śrubki), które znikają po zmianie biegu na inny niż P :roll:
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Wyznaję zasadę, że instrukcję czyta się tylko i wyłącznie kiedy zawiodą wszelkie inne próby i poszukiwania
dlatego nie musisz czytać instrukcji tylko nas posłuchać
to jest naprawdę dobry zwyczaj NAJPIERW ustalić samochód na ręcznym a potem zapiąć P, tak, żeby ciężar nie opierał się na skrzyni właśnie.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Czy przejechal ktos z 20-30kkm, zeby powiedziec jak wyglada zuzycie oleju.
W 1.8TSI jak widac problem jest, bo generalnie na 15kkm z 2-4l trzeba dolac, co przeklada sie na caloksztalt kosztow eksploatacji.
Przejechane 16K km i nie ma ubytku oleju. Średnia z eksploatacji (70:30 - miasto:trasa = 7.2 l/100km. Dane z dzisiaj: Wawa-Rzeszów: 5.8l/100km.
Dziwnych efektów dźwiękowych nie odnotowano.
Czy przejechal ktos z 20-30kkm, zeby powiedziec jak wyglada zuzycie oleju.
W 1.8TSI jak widac problem jest, bo generalnie na 15kkm z 2-4l trzeba dolac, co przeklada sie na caloksztalt kosztow eksploatacji.
Przejechane 16K km i nie ma ubytku oleju. Średnia z eksploatacji (70:30 - miasto:trasa = 7.2 l/100km. Dane z dzisiaj: Wawa-Rzeszów: 5.8l/100km.
Dziwnych efektów dźwiękowych nie odnotowano.
Próbowałeś przegonić swoje autko tak ze 200 km/h ??
Czy przejechal ktos z 20-30kkm, zeby powiedziec jak wyglada zuzycie oleju.
W 1.8TSI jak widac problem jest, bo generalnie na 15kkm z 2-4l trzeba dolac, co przeklada sie na caloksztalt kosztow eksploatacji.
Maicroft : Raczej mozna powiedziec ze niektorzy maja ten problem a niektorzy nie maja go wogole . Ja sobie nie wyobrazam dolewac 2-4 l na 15 tys. km - to jakas masakra.
O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !
Ciekawy temat :-) Planuje od dluzszego czasu zamiane mojej fabii na octavie 1.4 tsi dsg w wersji elegance. Realny termin to wiosna 2011... Nigdy nie jezdzilem autem z automatyczna skrzynia i nie licze raczej na sensowna jazde probna (chociaz taka planuje). Mam do Was pytanie, co warto dolozyc do wyposazenia elegance. Doswietlanie zakretow mozna wlaczyc w aso (ale czy to jest to samo? czy kornery fabryczne nie maja dodatkowej zarowki?)
Co do lopatek to zdania sa podzielone, mi sie wydaja jedak zbednym bajerem.
Warto doplacac do bolero? poza efektownym wkranem dotykowym roznia sie funkcjonalnoscia? Czy info z climatronica wyswietla sie stale?
hhc - wiem ze byl temat, nie warto?
Czy czujnik zmierzchu da sie wlaczyc vagiem? chodzi mi o automatyczne zalaczanie swiatel mijania.
Nurtuje mnie pytanie, czy da sie wjechac lagodnie na wysoki kraweznik jak w manualu. Staram sie dbac o auto i w takich sytuacjach raczej sie "wdrapuje" ;-)
Bede wdzieczny za odpowiedzi. Sorry za brak polskich ogonkow ale stukam z komorki.
Nigdy nie jezdzilem autem z automatyczna skrzynia i nie licze raczej na sensowna jazde probna (chociaz taka planuje).
no jazda musi być, w takim przypadku chociażby z jakimkolwiek silnikiem.
Zamieszczone przez krzysn
Nurtuje mnie pytanie, czy da sie wjechac lagodnie na wysoki kraweznik jak w manualu. Staram sie dbac o auto i w takich sytuacjach raczej sie "wdrapuje" ;-)
da się, może nawet i łagodniej.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Tak, jazda bedzie na pewno, ale nie licze na jakies sensowne spostrzezenia - emocje itp :-) Na dsg juz sie zdecydowalem mimo ze nie mam z nim doswiadczenia. Mam tak dosyc pedalowania sprzeglem w korkach... Po 40 tce czlowiek robi sie wygodny. A wszyscy pieja jaka ta skrzynia jest fajna.
Mam do Was pytanie, co warto dolozyc do wyposazenia elegance. Doswietlanie zakretow mozna wlaczyc w aso (ale czy to jest to samo? czy kornery fabryczne nie maja dodatkowej zarowki?)
to jest to samo mozna wASO utargować za free przy zakupie ;-) lub włączyć sobie na spocie OCP
Zamieszczone przez krzysn
Co do lopatek to zdania sa podzielone, mi sie wydaja jedak zbednym bajerem.
w sumie ja też nie byłem przekonany do łopatek, ale zamawiając łopatki masz trójramienną kierownice - jak dla mnie lepiej wyprofilowaną, lepiej leży w ręku a łopatek jednak używam sporadycznie bo sporadycznie - ale dziś już bym bez łopatek nie zamówił na pewno.
Zamieszczone przez szkoda
krzysn napisał/a:
Nigdy nie jezdzilem autem z automatyczna skrzynia i nie licze raczej na sensowna jazde probna (chociaz taka planuje).
Zamieszczone przez szkoda
no jazda musi być, w takim przypadku chociażby z jakimkolwiek silnikiem.
Przejechać się można - na pewno nie zaszkodzi natomiast żeby poznać skrzynie to minimum te 3-4h trzeba pojeździć, a jak ktoś w ogóle nie jeździł automatem to i tak nie będzie to dla niego test DSG a ogólnie test automatu więc zalet DSG w stosunku dl klasycznych automatów się nie odkryje bo nie ma do czego porównywać - ale na pewno brak szarpnięć, płynność i prędkość zmiany biegów będzie zauważona
Czy przejechal ktos z 20-30kkm, zeby powiedziec jak wyglada zuzycie oleju.
W 1.8TSI jak widac problem jest, bo generalnie na 15kkm z 2-4l trzeba dolac, co przeklada sie na caloksztalt kosztow eksploatacji.
Przejechane 16K km i nie ma ubytku oleju. Średnia z eksploatacji (70:30 - miasto:trasa = 7.2 l/100km. Dane z dzisiaj: Wawa-Rzeszów: 5.8l/100km.
Dziwnych efektów dźwiękowych nie odnotowano.
Próbowałeś przegonić swoje autko tak ze 200 km/h ??
A po co? 160km/h osiąga a to i tak za dużo na polskie dziury.
Jak kiedyś pogoniłem OI 1.9TDI do 200km/h to mu biały dym poszedł z rury i mi się odechciało. Pewnie turbo przepuściło olej po tunningu. I od tej pory dałem sobie spokój z Vmax.
Próbowałeś przegonić swoje autko tak ze 200 km/h ??
Zamieszczone przez karpecik
A po co? 160km/h osiąga a to i tak za dużo na polskie dziury.
Bardzo ładnie się rozpędza, chyba nawet lepiej niż Avensis 2.0 :roll:
Mnie się udało dojść do 190 km/h wg licznika, Vmax planuję sprawdzić niedługo w Reichu.
BTW jaki olej trza wziąć ze sobą, bo planuję zrobić po Autobahnach kilka tys km i na pewno Skoda wypije olej.
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Na forach Toyoty generalnie nie chciano Shella, jako produktu ze średniej półki. Królowały Castrol (rekomendowany przez Toykę) i Mobil, przy czym koledzy o sportowym zacięciu lali bodaj Valvoline 10W-60.
BTW
W salonach Toyki, gdy umawiałeś się na przegląd, to Castrola mieli zawsze (umowa w PL), Mobila prawie od ręki, albo olej w beczkach o marnych parametrach i wiele mówiącej nazwie "Toyota Oil", którego nikt nie chciał. To był właśnie produkt Shella
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
nie wiem jak kiedyś było ale ja zamawiałem teraz octę z DSG i mam informację, że jak biorę z DSG to będę miał HHC w pakiecie i nic za to się nie dopłaca.
że jak biorę z DSG to będę miał HHC w pakiecie i nic za to się nie dopłaca.
HHC to nadal opcja w cenniku natomiast samo DSG trzyma przez ~3sek zanim samochód zaczyna się staczać
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4A65DWh3B94[/youtube]
Komentarz